Regulamin Sklepu Internetowego VenSYS

Definicja Sprzedawcy | Postanowienia ogólne | Rejestracja | Przedmiot sprzedaży | Ceny produktów | PłatnościRealizacja zamówienia | Dostawa | Prawo do odstąpienia od umowy | Reklamacje | Ochrona danych osobowych

Definicja Sprzedawcy

Sklep internetowy dostępny pod adresem http://www.4pos.pl prowadzony jest przez firmę:

VenBOX Sp. z o.o., której siedziba znajduje się w Warszawie,  00-204, ul. Słomińskiego 1 lok. 42C

NIP: 5272754425
REGON: 363283360
KRS: 0000592938

E-mail: sales@4pos.pl
Tel: 22 188 18 55
Skype: 4pos.pl

Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez VenBOX Sp. z o.o. za pośrednictwem sklepu internetowego http://www.4pos.pl (zwanym dalej Sklepem).
  2. Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem Internetu pomiędzy składającym zamówienie w sklepie internetowym, zwanym dalej Klientem, a Vensys Sp. z o.o., zwanym dalej Sprzedawcą.
  3. Każdy Klient dokonujący zakupu produktów oferowanych przez Sklep jest zobowiązany zapoznać się z regulaminem.

Rejestracja

  1. W celu utworzenia Konta Klienta, Klient jest zobowiązany dokonać nieodpłatnej Rejestracji.
  2. Rejestracja jest konieczna do złożenia zamówienia w Sklepie.
  3. W celu Rejestracji, Klient powinien wypełnić formularz rejestracyjny, udostępniony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu i przesłać wypełniony formularz rejestracyjny drogą elektroniczną do Sprzedawcy poprzez wybór odpowiedniej funkcji znajdującej się w formularzu rejestracyjnym. Podczas Rejestracji Klient ustala indywidualne Hasło.
  4. Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego, Klient otrzymuje niezwłocznie drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym potwierdzenie Rejestracji przez Sprzedawcę. Od tej chwili Klient może dokonywać zakupów na stronie Sklepu.

Przedmiot sprzedaży

  1. Przedmiotem sprzedaży są produkty prezentowane na stronie Sklepu.
  2. Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

Ceny produktów

  1. Wszystkie ceny podane na stronie Sklepu są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.
  2. Ceny w oddziałach VenSYS mogą nieznacznie różnić się od cen prezentowanych na stronie Sklepu.

Płatności

Płatność za towar może być dokonywana przez Klienta:

  1. W formie przedpłaty - przed wysyłką towaru Klientowi:
    • e-przelewem, który przeprowadzany jest za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego DotPay, PayPal, PayU.
    • Zwykły przelew na rachunek bankowy VenBOX Sp. z o.o.:
      • Nr konta w Bank Zachodni WBK SA: 57 1090 1030 0000 0001 3225 8773
        Jeżeli preferują Państwo przelew zwykły na konto, w tytule przelewu należy podać nr zamówienia lub symbol przedmiotu oraz e-mail użytkownika. Ułatwi to identyfikację wpłaty. Brak tych informacji może w znacznym stopniu opóźnić przesyłkę.
        PRZYKŁAD: Tytuł przelewu: Zamówienie nr 300000001, PCG03Plus – Kupujący2016@gmail.com
  2. W momencie odbioru towaru:
    • Gotówką w przypadku odbioru towaru przez Klienta własnym staraniem i na własny koszt ze sklepu VenBOX
    • Gotówką do rąk przewoźnika (Za Pobraniem), w przypadku dostawy towarów za pośrednictwem przewoźnika

UWAGA: ZASTRZEGAMY SOBIE PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD PŁATNOŚCI ZA POBRANIEM DLA KONKRETNEGO KLIENTA lub PRODUKTU.

Realizacja zamówienia

  1. Paczki wysyłamy do 24h po zaksięgowaniu wpłaty na koncie, zleceniu płatności allegro lub wyboru opcji pobraniowej (z wyjątkiem przypadku dostawy na zamówienie).
  2. Zastrzegamy sobie jednak termin wysyłki do 5 dni (w szczególnych okolicznościach).
  3. Przesyłki wysyłamy po wpłaceniu pełnej kwoty (zamówiony produkt + koszt przesyłki).

Dostawa

  1. Zamówiony towar jest dostarczany na teren Polski, Europy i całego świata.
  2. Zamówiony towar dostarczamy za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich (UPS, InPost, Poczta Polska).
  3. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi podczas zakupu towaru.
  4. Po otrzymaniu przesyłki klient winien dokładnie sprawdzić stan opakowania i jej zawartość. W razie stwierdzenia ewentualnych ubytków lub uszkodzeń klient powinien dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. W przypadku jakiegokolwiek podejrzenia, że paczka była uszkodzona lub otwierana, zalecamy spisanie protokołu szkody z kurierem.
  5. Prosimy o podanie numeru telefonu do kontaktu dla kuriera
  6. Towar jest zawsze starannie zapakowany.
  7. Przesyłki wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej, co stanowi gwarancję dostawy już następnego dnia.
  8. W przypadku nie odebrania przesyłki przez kupującego, to on ponosi wszystkie wynikające z tego koszty.
    • KOSZTY WYSYŁKI:
      • W kosztach przesyłki zawiera się koszt opakowania towaru oraz 23% podatku VAT.
      • Koszty dostawy podawane są  w trakcie zakupu produktu.
      • Kupując więcej przedmiotów, za przesyłkę płacisz tylko raz.
  9. ODBIÓR OSOBISTY:
    • Istnieje możliwość obejrzenia towaru i odbioru osobistego w siedzibie naszej firmy po wcześniejszych ustaleniach z nami drogą mailową lub telefonicznie.

Prawo do odstąpienia od umowy

  1. Uważasz, że produkt otrzymany przez Ciebie odbiega od opisu na naszej stronie? - Napisz do nas.
  2. Użytkownik ma prawo zwrócić lub wymienić towar zakupiony na naszych aukcjach do 14 dni od daty otrzymania przesyłki bez podania przyczyny (przesłanie oświadczenia), a następnie 14 dni na zwrot towaru do sklepu.
  3. W celu realizacji zwrotu lub wymiany należy pobrać formularz znajdujący się poniżej, starannie wypełnić wszystkie informacje i wysłać go w środku paczki wraz zakupionym wcześniej towarem. Obecność formularza w znacznym stopniu ułatwia i przyśpiesza realizację wymiany/zwrotu. Pozwala również na uniknięcie jakichkolwiek błędów. Brak formularza może w znacznym stopniu opóźnić zwrot/wymianę. Dlatego prosimy o zastosowanie się do naszych zaleceń.
  4. Zwracany lub wymieniany przedmiot musi posiadać wszystko (nienaruszone), oryginalne opakowanie oraz nie nosić śladów użytkowania (w innym wypadku zwrot lub reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie).
  5. W przypadku zwrotu lub wymiany, koszty transportu w obydwie strony pokrywa kupujący.
  6. Przesyłkę należy odesłać na adres firmowy - VenBOX Sp. z o. o. ul. Słomińskiego 1 pok. 42C 00-204 Warszawa - paczką pocztową lub firmą kurierską w terminie do 3 dni od faktu powiadomienia nas o chęci zwrotu.
  7. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem pocztowym.
  8. Przelewy zwrotne realizujemy zawsze pod koniec tygodnia.
  9. Niektóre sprzedawane przez nas produkty mogą posiadać oznaczenie „TEST” gdyż pochodzą z nadwyżek produkcyjnych, prezentacji lub testów. Nie oznacza to, że towar jest wadliwy. Reklamacje z powodu tego typu roszczeń nie będą uznawane.
  10. Jako producent udzielamy 12 miesięcy gwarancji na zakupione produkty (art. 577 § 4 i 581 Kodeksu cywilnego).
  11. Zwrot lub wymiana towaru możliwa jest w terminie do 14 dni od wysyłki. Według przepisów dotyczących zwrotu towarów w terminie 14 dni nie stosuje się do sprzedaży z licytacją. (Art.27-35 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta).

Reklamacje

  1. W sprawach reklamacji/zwrotu proszę nie dzwonić, lecz wysłać maila na adres <reklamacja@4pos.pl>. Odpowiadamy w ciągu 48 godz.
  2. Ubiegać się o zwrot towaru mogą wyłącznie osoby prywatne przed upływem 14 dni od zakupu na podstawie paragonu i wypełnionego formularza zwrotu.
  3. Za nieuzasadnioną reklamację sprzętu koszty zwrotnego transportu ponosi Klient (przesyłka za pobraniem).
  4. Za nieuzasadnioną reklamację koszty testowania sprzętu ponosi Klient (40,00 zł/1h).

Ochrona danych osobowych

  1.  Administratorem Państwa danych osobowych jest VenBOX Sp. z o.o. adres: Warszawa 00-204, ul. Słomińskiego 1, zwana dalej „Administratorem”. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres podany powyżej, telefonicznie (22) 188 18 55 oraz na adres e-mail admin@4pos.pl.
  2. U Administratora nie został powołany został Inspektor Ochrony Danych.
  3. Przetwarzamy Państwa dane osobowe, ponieważ jest to niezbędne do wykonania umowy zawartej z Państwem, w tym do:
    1. umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania ze sklepu internetowego www.4pos.pl (zwanym dalej „Sklepem”) w tym dokonywania transakcji;
    2. zakładania i zarządzania Państwa kontem oraz zapewnienia obsługi Państwa konta, transakcji i rozwiązywania problemów technicznych;
    3. obsługi reklamacji w przypadku, gdy złożą Państwo taką reklamację;
    4. obsługi zgłoszeń, które do na Państwo kierują (np. przez formularz kontaktowy); 
    5. kontaktowania się z Państwem, w tym w celach związanych ze świadczeniem usług.
      Dodatkowo, przepisy prawa wymagają od nas przetwarzania Państwa danych dla celów podatkowych i rachunkowych. Przetwarzamy też Państwa dane osobowe w celach wskazanych poniżej, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora, którym jest: 
    6. monitorowanie Państwa aktywności obejmującej np. wyszukiwanie słów kluczowych oraz zarządzanie Państwa aktywnością w Sklepie;
    7. dopasowanie reklam zgodnie z uprzednio przeglądanymi przez Państwa treściami, dostosowywania kategorii ofert lub poszczególnych ofert w ustawieniach Sklepu lub ustawieniach usług podmiotów zewnętrznych na podstawie Państwa aktywności w Sklepie;
    8. prowadzenie wobec Państwa działań marketingowych w tym prowadzenia marketingu bezpośredniego własnych usług, towarów lub usług bądź towarów osób trzecich;
    9. kontaktowanie się z Państwem, w tym w celach związanych z dozwolonymi działaniami marketingowymi, poprzez dostępne kanały komunikacji, w szczególności i za Państwa zgodą - przez e-mail oraz telefon;
    10. wsparcie dla usług kredytowych i ubezpieczenia zakupionego towaru;
    11. zapewnienie obsługi usług płatniczych;
    12. zapewnienie bezpieczeństwa usług, które świadczymy drogą elektroniczną, w tym egzekwowanie przestrzegania zasad wewnętrznych oraz przeciwdziałanie oszustwom i nadużyciom i zapewnienie bezpieczeństwa ruchu;
    13. monitorowanie Państwa aktywności oraz wszystkich innych użytkowników np. wyszukiwania słów kluczowych, zamieszczania ofert, przeprowadzenia badań i analiz między innymi pod kątem funkcjonalności, poprawy działania usług czy oszacowania głównych zainteresowań i potrzeb odwiedzających;
    14. obsługa Państwa próśb przekazywanych w szczególności działowi obsługi użytkownika oraz przez formularz kontaktowy w sytuacji, gdy nie są one związane wprost z wykonaniem umowy;
    15. organizacja programów jakościowych (np. Trusted Shops), lojalnościowych, konkursów oraz akcji promocyjnych, w których mogą Państwo wziąć udział;
    16. windykacja należności; prowadzenie postępowań sądowych, arbitrażowych i mediacyjnych;
    17. przechowywanie danych dla celów archiwizacyjnych, oraz zapewnienie rozliczalności (wykazania spełnienia przez nas obowiązków wynikających z przepisów prawa).
      Jeśli się na to Państwo zgodzą, przetwarzamy Państwa dane osobowe w celu:
    18. zapisywania danych w plikach cookies, gromadzenia danych ze stron www i aplikacji mobilnych;
    19. organizacji konkursów oraz akcji promocyjnych, w których mogą Państwo wziąć udział.
  4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne w celu zawarcia umowy z Administratorem i/lub pozyskiwania informacji i materiałów, o których mowa powyżej. 
  5. Dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny dla realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, o których mowa powyżej, a po tym okresie dla celów i przez czas oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń, lub do czasu cofnięcia udzielonej zgody. 
  6.  Administrator nie przetwarza szczególnych kategorii danych osobowych ani danych osobowych dotyczących wyroków skazujących oraz naruszeń prawa lub powiązanych środków bezpieczeństwa.
  7. Państwa dane osobowe będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy do Google LLC w oparciu o odpowiednie zabezpieczenia prawne, którymi są standardowe klauzule umowne ochrony danych osobowych, zatwierdzone przez Komisję Europejską.
  8. Odbiorcami danych osobowych będą: 
    1. podmioty dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne Administratora w celu obsługi Sklepu oraz systemów komputerowych gromadzących zebrane od Państwa dane jak również podmioty świadczące usługi związane z bieżącą działalnością Administratora - na mocy stosownej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych,
    2. podmioty świadczące usługi dostawy produktów wysyłanych do Państwa drogą pocztową lub pocztą kurierską - na mocy stosownej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych,
    3. podmioty współpracujące przy obsłudze infolinii - na mocy stosownej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych,
    4. podmioty świadczące usługi płatności on-line - na mocy stosownej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych,
    5. podmioty współpracujące z Administratorem w ramach programów jakościowych (np. Trusted Shops – program prowadzony przez Trusted Shops GmbH, Subbelrather Str. 15C, 50823 Kolonia, Niemcy) - na mocy stosownej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
  9. Każdej osobie, w zakresie wynikającym z przepisów prawa, przysługuje prawo do dostępu do swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a także prawo cofnięcia udzielonej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Z praw wskazanych powyżej można skorzystać poprzez kontakt e-mailowy pod adresem sklep@4pos.pl lub kontakt pisemny, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: VenBOX Sp. z o.o., Warszawa, 00-204, ul. Słomińskiego 1 lok. 42C.
  10. W przypadku wątpliwości związanych z przetwarzaniem danych osobowych każda osoba może zwrócić się do Administratora z prośbą o udzielenie informacji. Niezależnie od powyższego każdemu przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (obecnie Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  11.  Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.
  12. Państwa dane osobowe są przetwarzane elektronicznie i ręcznie, zgodnie z metodami i procedurami związanymi z celami przetwarzania, o których mowa powyżej. Państwa dane osobowe będą przetwarzane także w sposób zautomatyzowany (w tym w formie profilowania), jednakże nie będzie to wywoływać wobec Państwa żadnych skutków prawnych lub w podobny sposób istotnie wpływać na Państwa sytuację. Profilowanie danych osobowych polega na przetwarzaniu Państwa danych (również w sposób zautomatyzowany), poprzez wykorzystywanie ich do oceny niektórych informacji o Państwie, w szczególności do analizy lub prognozy osobistych preferencji oraz zainteresowań.

VenSYS - GWARANCJA NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI

Regulamin ważny z dnia 22 marca 2016 roku

Regulamin 2011-2015 rr.

Napisz do nas