Jak prawidłowo wysłać paczkę na reklamacje lub zwrot

06.12.2017

Drodzy klienci!

Ostatnio kilkakrotnie spotykaliśmy się z sytuacją, gdy wysyłano nam paczki bez powiadomienia o tym. W wyniku tego klient myśli, że jesteśmy z założonymi rękami, podczas gdy nasza firma elementarne jest w niewiedzy o paczce, w związku z tym my nie mamy możliwości udzielenia pomocy w tej czy innej sytuacji.

Dlatego postanowiliśmy podać małe wskazówki lub instrukcje dotyczące prawidłowej wysyłki zwrotów lub reklamacji:

 - W przypadku reklamacji, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny przed wysłaniem, często zdarza się, że problem można rozwiązać bez wysyłania towaru do firmy.

 - Jeśli jednak towar należy wysłać, dodaj do paczki opis usterki urządzenia oraz wypełniony formularz zwrotu.

 - Prześlij nam na e-mail numer przesyłki i sposób wysyłki.

Pragniemy poinformować, że towary mogą zostać przesłane do nas na kilka sposobów:

 - Pakomaty InPost – adres paczkomatu: Ulica Inflancka 4A (Paczkomat WAW111A);
 - Mini Paczka InPost – adres doręczenia: Firma VenBOX, Słomińskiego 1, 00-204, Warszawa
 - Paczka w Ruchu - adres punktu Ruch: ul. SŁOMIŃSKIEGO 6 LOK. 39 (PSD: 784653);
 - Przesyłka kurierska – adres doręczenia: Firma VenBOX, Słomińskiego 1, 00-204, Warszawa

P.S. Nasza firma z szacunkiem traktuje każdą firmę zajmującą się transportem kurierskim, ale prosimy o nie wysyłanie paczek przez Pocztę Polską.

Niestety, w ostatnim czasie kilka razy spotkaliśmy się z problemami dostarczania paczek lub otrzymywaniem zawiadomień o przesyłce.

Jak zawsze nasza firma dba o komfort naszych klientów i stara się być najlepszą tylko dla Ciebie!

Z poważaniem, firma VenBOX.

« Powrót
Napisz do nas